• Resolves product & service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution.
  • Effectively manage large amounts of calls.
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction.
  • Build sustainable relationships of trust through open and interactive communication.
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools.
  • Follow communication procedures, guidelines and policies.
  • Take the extra mile to engage customers

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال (Experience in real estate is mandatory)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۱۲, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۱۱, ۲۰۱۷

Platinum Marketing Co

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 51-100 ملازمین - لاہور

Platinum Marketing Co. Owns real estate projects in Lahore

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Executive

Techvantage Innovations, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

EFU Life Assurance Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!