• Welcoming guests in a friendly and professional way and addressing customer complaints
  • Providing information about facilities, projects and services
  • Maintaining a guests register and database
  • Fully responsible for the reception, Front desk and the main lobby
  • Scheduling appointments for the meeting and conference rooms
  • Coordinate with maintenance and housekeeping teams to address any office issues promptly.
  • Maintain accurate records of client and guest interactions including their database 
  • Serve as the primary point of contact for clients and guests
  • Respond promptly and effectively to inquiries, complaints, and requests.

Required Skills:

  • Interpersonal & Communication Skills
  • Presentable & Confident
  • Excellent organizational and time-management skills

Education: Minimum Bachelors Degree

Experience: Minimum of 1-2 years of experience in customer service, hospitality, or real estate.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Bahria Town Rawalpindi, راولپنڈی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۳, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۲, ۲۰۲۴

Premier Choice International

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 101-200 ملازمین - راولپنڈی

Premier Choice is an international real estate development company. We specialize in developing high-end residential apartments and commercial complexes in Pakistan, Canada and UAE.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Restaurant Staff

NO WONDER CAFE, کراچی, پاکستان
مئی ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!