• Our company is looking for an Asian Back Office Assistant to be responsible for handling clerical tasks in our office.
  • You will be handling incoming phone calls and other communications, greeting clients and visitors,
  • as well as managing files, updating paperwork and other documents, and performing other general office clerk duties and errands.
  • Handling incoming calls and other communications.
  • Managing filing system.
  • Recording information as needed.
  • Greeting clients and visitors as needed.
  • Updating paperwork, maintaining documents and word processing.
  • Helping organize and maintain office common areas.
  • Performing general office clerk duties and errands.
  • Organizing travel by booking accommodations and reservations needs as required.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
سرٹیفیکیشن
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۱٦, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۱۵, ۲۰۲۰

Prendet Group

تشہیر / تعلقاتَِ عامہ · 51-100 ملازمین - دبي

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!