• Take customer calls and provide accurate, satisfactory answers to their queries and concerns
  • De-escalate situations involving dissatisfied customers, offering patient assistance and support
  • Call clients and customers to inform them about the company’s new products, services and policies
  • Guide callers through troubleshooting, navigating the company site or using the products or services
  • Review customer or client accounts, providing updates and information about billing, shipping, warranties and other account items
  • Collaborate with other call center professionals to improve customer service
  • Help to train new employees and inform them about the company’s customer management policies.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
35+ آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۰۳, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۰۳, ۲۰۲۲

Work Environment

Supervisor’s gender:
Male
Percentage of female coworkers:
10-19%

Raqba Marketing

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 11-50 ملازمین - لاہور

..

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative (CSR)

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

T XPERT, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Homazing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Zync, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!