• Provide information about products, services, and company policies.
  • Resolve customer complaints and escalate issues as needed.
  • Maintain a high level of professionalism and customer service.
  • Follow call center scripts and guidelines accurately.

Requirements:

  • Excellent verbal and written communication skills.
  • Strong customer service orientation and problem-solving abilities.
  • Ability to multitask and work in a fast-paced environment.
  • Basic computer proficiency and familiarity with call center software.
  • Monday to Friday

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۰٦, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۰٦, ۲۰۲۴

RSFSOFT

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - لاہور

RSF SOFT We do not just design websites, we transform them into powerful communication channels that drive online growth and deliver the results you care about

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Telemarketing Officer

Tech Funnel, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Telemarketing Officer

Penta Express, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Telemarketing Officer

Breaking Barriers, ملتان, پاکستان
اپریل ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Telemarketing Executive

Butt Paints Industry, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!