Salsoft is currently on a lookout for "Receptionist" in Karachi office.

Responsibilities:

  • Handling incoming calls and other communications.
  • Updating paperwork, maintaining documents and word processing.
  • Fax, scan and copy documents & maintain office filing and storage systems
  • Update and maintain databases such as mailing lists, contact lists and client information
  • Retrieve information when requested
  • Provide clerical and administrative support to Human Resources executives
  • Other administrative support task

Requirements:

  • Proven experience as a receptionist.
  • Fast computer typing skills and literracy (MS Office, in particular)
  • Excellent organizational skills
  • Strong communications skills 

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Operations
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 4 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۲۴, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۲۳, ۲۰۱۹

Salsoft Technologies

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 601-1000 ملازمین - کراچی

pSalsoft Technologies is a dynamic IT company. It was established in 2001, the basic idea for business initiation was to bring a harmonized, strong motivated and highly skilled team of specialists into a very mature and well-designed IT outsourcing business process in order to make a difference in the service value./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Receptionist / Front Desk Officer

Hatim Consultant & Immigration Expert (Pvt) Ltd., فیصل آباد, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Assistant / Receptionist

Perfect Craft (Pvt) Ltd, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist

Bahria Enclave., اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist

Fly Away Travels and Tours, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!