• In this role, you will be supporting our French speacking clients based in Canada.
  • You should have a candid personality and should be up for following responsibilities:I.
  • Effectively manage high traffic incoming calls and customer service inquiries for French speaking clients
  • II. Identify customer needs to ensure timely response and customer satisfaction
  • III. Provide accurate, valid and complete information by using pertinent tools and methods
  • IV. Effectively handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
  • V. Maintain records of customer interactions, process customer accounts, and file documents
  • VI. Effectively follow communication procedures, guidelines, and policies, as defined by the management
  • VII. Other duties as may arise from time to time and as may be assigned to the employee.
  • We are an Associate Company of PayActiv - A Certified B Corp. 
  • We are growing business, and are on-boarding new customers and employees.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۰۴, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۰۳, ۲۰۲۰

SDS IT

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - اسلام آباد

pSDS IT/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Hornfels, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive - Domestic

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!