• Manage large amounts of incoming phone calls
  • Generate sales leads Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
  • Meet personal/customer service team sales targets and call handling quotas
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure the resolution
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Take the extra mile to engage customers

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Small Industry Estate No. 2, گجرانوالہ, پاکستان
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۱۷, ۲۰۲۴

SK Cookware

تعمیراتی · 601-1000 ملازمین - گجرانوالہ

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Mayaar Online, فیصل آباد, پاکستان
مئی ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Spectra Logs, لاہور, پاکستان
مئی ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Hasnain Tanweer Associates, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Callitty Virtual Data Solution, کراچی, پاکستان
مئی ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!