• Takes orders by obtaining and verifying information.
  • Enters orders by transmitting information.
  • Provides product/service information by answering questions; offering assistance.
  • Maintains call center database by entering and verifying information; updating contact log.
  • Improves quality results by recommending changes.
  • Keeps equipment operational by following established procedures; reporting malfunctions.
  • Updates job knowledge by participating in educational opportunities.
  • Enhances organization reputation by accepting ownership for accomplishing new and different requests; exploring opportunities to add value to job accomplishments.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
ڈگری کا عنوان:
Matric
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۰۱, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲۸, ۲۰۱۷

Smart Solutions Network

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - لاہور

Smart Solutions Network

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Centre Agent

Noble Line, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Centre Agent - Internal Campaign (Outbound)

Orbics, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!