We are looking for a Call Center Representative candidate who can accept ownership for effectively solving customer issues, Cold Callings, complaints and inquiries; keeping customer satisfaction at the core of every decision and behavior.

Responsibilities

  • Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
  • Follow communication “scripts” when handling different topics
  • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue, and provide solutions and alternatives

Requirements and skills

  • Previous experience in a customer support role
  • Track record of over-achieving targets.
  • Strong phone and verbal communication skills along with active listening
  • Customer focus and adaptability to different personality types
  • Ability to multi-task, set priorities and manage time effectively
  • High school degree.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۱٦, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۱٦, ۲۰۲۳

Work Environment

Supervisor’s gender:
Either
Percentage of female coworkers:
1-9%

SMT Digital

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Representative

Maxx Marketing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Kinztrans, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

4X Technologies, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!