• Managing customer communications on high severity incidents, i.e. SEV 1/ SEV2
  • Supporting escalation procedures to drive actions
  • Supporting Root Cause Analysis (RCA) as part of Problem Management
  • Support shifts around the clock with on-call rotations as needed for coverage
  • Support creation and management of hosted incident bridges for resolution
  • Assist with ticketing queue management for proactively managing incident queue levels
  • Must have excellent communication skills to manage US based clients.
  • CCNP Certified. 

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Management Information Systems / Technical Project Management
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
8 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۰۳, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۱۳, ۲۰۲۰

Softoo

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

Softoo is an IT outsourcing services product development company. It provides business application and web development services to customers over the world. Softoo has increased outstanding experience in agile software development with concentrate on technical help and maintenance, web and mobile application development and other software services to big and small businesses.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Cashier

AA Exchange Company (Pvt) Ltd., ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!