• Interact with employees to provide problem resolution in terms of hardware and software via the Service Now portal, telephone and through DTC for WAN Network & infrastructure, Network Installation, Server’s administrations, applications administrations, Installations & configurations.
  • Provide accurate and complete descriptions of problems, inquiries, and requests in a problem management ticket.
  • Escalate problems and requests according to established procedures.
  • Research end-user problems to determine root cause.
  • Maintain accountability and ownership of incident/request tickets.
  • Provide proactive end-user management notification of problems.
  • Provide closed looped contact with end-users to verify final solution and determine satisfaction level.
  • Install and configure IT equipment including laptops, Desktops, Network Printers/Scanners APs.
  • Monitor and maintain computer systems and networks.
  • Setup of users Accounts on Active Directory (Azure AD).
  • Configuration and troubleshooting of Office 365 account on Outlook.
  • Set up new users' accounts and profiles and deal with password issues.
  • L1 and L2 support for all desktop and laptop users.
  • Create, Update, and maintain all IT asset inventory documentation.
  • Management of all IT inventory.
  • Creating IT related training material and providing them to required users.
  • Participate in training required to develop and maintain skills.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelor’s degree in Computer Science, BS (Telecom)
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
3 سال - 4 سال (IT networking/Telecom experience is preferable.)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰۴, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۰۳, ۲۰۲۱

MENZIES-RAS Pvt Ltd

ہوابازی · 2001-2500 ملازمین - اسلام آباد

Menzies-RAS (Pvt.) Ltd. is an ISO 9001:2015 & OHSAS 18001:2007 Certified Ground Handling Company, which right from its inception embarked upon the mission to introduce the best “Ground Handling Practices” consistent with the International Standards. The tenets of best practices in passenger handling, cargo management, ramp operations, baggage handling, equipment reliability, occupational health & safety, security and human resource development are our hall mark.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

IT Officer

Magnatec Systems, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

IT Officer

Ronin Lifestyle, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

IT Officer

AA Exchange Company (Pvt) Ltd., اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

IT Officer

Kitchen Cuisine, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!