• Answering phones from customers professionally and responding to customer inquiries and complaints.
  • Researching required information using available resources.
  • Handling and resolving customer complaints regarding product sales to customer service problems.
  • Providing customers with the organization’s service and product information.
  • Processing forms, orders, and applications requested by the customers.
  • Identifying, escalating priority issues and reporting to the high-level management.
  • Routing inbound calls to the appropriate resources.
  • Following up complicated customer calls where required.
  • Completing call notes and call reports as necessary and updating them in the CRM.
  • Obtaining and evaluating all relevant data to handle complaints and inquiries.
  • Recording details of comments, inquiries, complaints, and actions taken.
  • Managing administration, communicating and coordinating with internal departments.
  • Other duties as assigned.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
35+ آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
ایک سال سے کم - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۹, ۲۰۲۱

Star BPO

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - کراچی

....

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Sales Executive

ARA International, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Sales Executive

Professional Employers (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Sales Executive

Together., لاہور, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Sales Executive

T-Marketing, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!