• Must be Fluent in Speaking English with British Accent
  • Manage large amounts of incoming calls
  • Generate sales leads
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools
  • Meet personal/customer service team sales targets and call handling quotas
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
  • Follow communication procedures, guidelines and policies

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۱۳, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۱۳, ۲۰۲۱

Student Counseling Network (Pvt) Ltd.

مشیران · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Mayaar Online, فیصل آباد, پاکستان
مئی ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Hasnain Tanweer Associates, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Hasnain Tanweer Associates, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Gourmet Pakistan, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!