Description

Attracts potential customers by answering product and service questions; suggesting information about products and services. Maintains customer records by updating record list. Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution. Effective verbal and written communication at all levels.

 Responibilities:

  • Managing incoming calls and customer service inquiries
  • Generating sales leads that develop into new customers
  • Identifying and assessing customers’ needs to achieve satisfaction
  • Manage COD account

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
20 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲٦, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۵, ۲۰۱۸

technologics

خدمات · 101-200 ملازمین - اسلام آباد, کراچی, لاہور, پشاور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Specialist

Mindstorm Communications LLP, راولپنڈی, پاکستان
مئی ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

Korte Rehman Partnership, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Executive

Techvantage Innovations, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!