1. Greet and welcome visitors as soon as they arrive at the office

2. Direct visitors to the appropriate person (CRM)

3. Answer and screen all the incoming phone calls

4. Ensure the reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms, and brochures)

5. Monitor Office Supplies and place order when required.

6. Provide basic and accurate information in-person and via phone/email

7. Receive, sort, and distribute daily mail (CRM and CSO)

8. Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook, issue visitor badges)

9. Update calendars and schedule meetings for the clients.

10. Maintaining all the records of the existing customers.

11. At least one receptionist must be present at the desk all the time. 

12. Assets of customers must be kept under security and care by the receptionist.

13. Must take care of the refreshment of the visitors.

14. Assist CRM during the onboarding and off-boarding of the customer.

15. Route complains of the customer to the relevant person i.e, CSO.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱٦, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۵, ۲۰۲۲

TecHub Co-Working Space

ترقیِ کاروبار · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!