1: Applicants must possess outstanding written and spoken English abilities. Being fluent in English is essential for communicating with English-speaking clients.

2: He/she should be able to listen intently, express ideas clearly, and show excellent interpersonal skills. For customer service positions in call centers, communication is essential.

3: Experience working in call centers or providing customer service is a requirement. Possessing prior experience in managing client complaints, questions, and issue resolution is advantageous.

4: Critical thinking and problem-solving ability are necessary for successfully and efficiently handling client concerns. It is possible to provide examples of possible situations or difficulties that candidates might face.

5: Patience and empathy In customer service positions, it's essential to show customers patience and empathy, especially under trying circumstances.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
22 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
BA/BS/B.com/Equivalent
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲٦, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲۵, ۲۰۲۴

The Digital Penguin

تشہیر / تعلقاتَِ عامہ · 11-50 ملازمین - لاہور

,

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative (CSR)

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

T XPERT, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Homazing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Zync, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!