Shift Timing 09PM to 06AM, Monday to Friday

  • Monitor call center agents to ensure they provide customer service conforming to company guidelines.
  • Provide reports on agent performance for the operations team and managers.
  • Provide employees with training and coaching to help them improve their skills.
  • Track the performance of employees and make sure they meet sales and performance goals.
  • Make sure call center employees provide complete and accurate information to callers.
  • Hands on experience Analytical skill,Quick learner,MS office proficiency.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
عمر:
20 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱٦, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱٦, ۲۰۱۹

The Evolutions

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

QA Executive

Smart Brains Technologies (Pvt) Ltd, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

QA Manager

Medipak Limited, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

QA Specialist

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Electrical Engineer - QA / QC

Solarnex, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!