We are looking for a highly motivated and professional Customer Support Executive to join our online team. This is a position with flexible rotational shifts, as our operations run 24/7. The ideal candidate should be tech-savvy, a fast and accurate typist, and have excellent written English skills, especially for handling support communication via chat and email.

Key Responsibilities:

  • Respond to customer inquiries via chat, email, or support tickets.
  • Maintain and update records in Google Sheets.
  • Monitor customer interactions and escalate issues as needed.
  • Ensure timely and professional responses to all support requests.
  • Follow internal processes for issue resolution and customer satisfaction.

Requirements:

  • Strong command of written English (especially in support writing).
  • Good typing speed with accuracy.
  • Proficient in Google Sheets and basic computer operations.
  • Ability to work in a flexible, rotating shift schedule (including nights/weekends).
  • Self-motivated, responsible, and professional behavior.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۲, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۲, ۲۰۲۵

The Game Drawer

نشریات · 1-10 ملازمین - فیصل آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Al-Hassan Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۸, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Executive

E-Square, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Executive

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Lea Car Service LTD, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!