• Handles facebook messages professionally to provide information about products and services, take/ cancel orders, or obtain details of complaints.
  • Keep records of customer interactions , recording details of inquiries, complaints, and comments, as well as actions taken. Process orders, forms and applications.
  • To take responsibility for being the first point of contact for all customers and ensuring that a high quality of service is delivered at all times.
  • Should be energetic to learn new challanges.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲٦, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۵, ۲۰۱۸

Topinternationalbrands

ذرائع ابلاغ / مواصلات · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Social Media Manager

Design Valley, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Social Media Manager

Design Valley, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Social Media Manager

Qureshi Group, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Social Media Executive

Qureshi Group, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!