• Directly manage a team of Support Engineers in his region.
  • Responsible for day to day management of customers complaint in his region.
  • Smooth Transition of any deployment to a client, ensuring timely deliverable of projects.
  • Manage the issue escalation process, ensure customer SLA are met, and oversee timely communication of issues status to customers.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
BSC
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۱۸, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۱۷, ۲۰۱۸

Touchpoint (pvt) Limited

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 101-200 ملازمین - کراچی

TouchPoint (Private) Limited is a leading technology company in Pakistan offering ATM Hardware, Software, Self-Service and Managed Services to our customers. Company has expanded its foot print in Pakistan Banking Market and now delivering services to all major banks with over 300 cities across Pakistan.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!