• Meeting potential users of the product and getting surveys
  • Conducting primary qualitative research in an applied setting (in-depth interviews, focus groups, electronic surveys) after the interactive prototype has been developed. 
  • Collect data on consumers, competitors and market place and consolidate information into actionable items, reports and presentations
  • Understand business objectives and design surveys to discover prospective customers’ preferences
  • Compile and analyze statistical data using modern and traditional methods to collect it
  • Ability to analyze large quantities of descriptive electronic survey data, quickly and accurately: questionnaire checking, sampling, measuring, scaling, coding, summarizing, data cleaning, qualitative hypothesis testing, qualitative factor analysis and qualitative cluster analysis. Able to produce a report. 
  • Secondary market research. Getting exact figure from govt agencies/stats bureau etc. Estimation of TAM, SAM
  • Comprehensive Analysis of market leaders/competitors. (estimation of their share in the market)
  • Market Trends, Swot Analysis, Competitive Analysis, Customer Analysis

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Johar Town, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۷, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲٦, ۲۰۲۰

Truckomatic

گاڑی · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!