• Manage pool of resources assigned to multiple customers and locations
  • Develop a growth strategy focused both on financial gain and customer satisfaction
  • Conduct research to identify new markets and customer needs
  • Arrange business meetings with prospective clients
  • Promote the company’s products/services addressing or predicting clients’ objectives
  • Build long-term relationships with new and existing customers
  • Always strive to provide exceptional customer experience
  • Manage customer expectation and lead them to customer satisfaction
  • Keep track of key account metrics
  • Take initiatives in identifying growth opportunities
  • Collaborate with internal teams to achieve sustainable growth
  • Travel abroad required: 30-50%

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Computer Science
کیریئر کی سطح:
سربراہ شعبہ
کم از کم تجربہ:
10 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۲, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۱, ۲۰۲۰

VeriPark Software Solutions

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 101-200 ملازمین - کراچی

VeriPark is a software house specialized in financial applications such as CRM, Internet banking, loan origination and cash management systems. The company is headquartered in Turkey and has offices in Istanbul, Izmir, London, Dubai, Ajman, Cairo, Riyadh and Bahrain.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Manager Service Quality

Albaraka Bank Pakistan Ltd, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Manager

Soft Law Firm, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Prestige Service Manager

Habib Bank Limited (HBL), ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Deputy Manager Customer Service

Pakistan Single Window, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!