Responsibilities

  • Effectively handle incoming customer inquiries through various channels including calls, emails, chat, and social media platforms.
  • Provide exceptional customer service by addressing questions, concerns, and requests in a friendly and professional manner.
  • Utilize active listening skills to understand customer needs and tailor responses accordingly.
  • Demonstrate empathy and patience when assisting customers, ensuring a positive experience with each interaction.
  • Efficiently manage multiple communication channels to ensure timely and accurate responses.
  • Collaborate with team members to resolve complex issues and provide seamless customer support.
  • Document and categorize customer feedback, suggestions, and complaints for further analysis and improvement.
  • Escalate critical matters to higher authorities when necessary, while ensuring proper follow-up and resolution.
  • Maintain a deep understanding of company products, services, policies, and procedures to accurately assist customers.

Eligibility Criteria:

  • Bachelors Degree in any discipline.
  • Exceptional verbal and written communication skills.
  • Proficiency in using MS Office tools (particularly MS Word, MS Excel, and MS PowerPoint).
  • Typing speed of 20-25 words per minute.
  • Minimum 1 year of experience in Customer Services Domain.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Lahore - North & South
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 28 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Graduation
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال (Must have experience in Customer Services domain at least 1 year.)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۲٦, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴

Vivo Electric Private Limited

برقیات · 1001-1500 ملازمین - لاہور

Vivo Pakistan started its Operations in the Country in 2017 and is Head Quartered in Lahore. Vivo is the 5th Largest Smart Phone Brand in the World. Vivo is a global company that specializes in Mobile Internet products and services. It serves a wide range of markets including China, India, Southeast Asia, including Indonesia, Malaysia, Vietnam, Thailand, Myanmar, and the Philippines, and is rapidly expanding into markets of other countries and regions in the near future.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Foods Inn, کراچی, پاکستان
مئی ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!