We are hiring Customer Support Executives for our US based hospital clients.

Job Description

-          Managing inbound and outbound calls in a timely manner

-          Identifying customers’ needs, clarify information, research every issue and providing solutions and/or alternatives

-          Informs clients by explaining procedures; answering questions; providing information

-          Maintains record by entering information of each call.

-          Any other task assigned by management.

Call Center Agent Skills and Qualifications

-          Native accent (USA Native)

-          Verbal Communication, Reading and Understanding, Data Entry Skills, Multi-tasking, Problem Solving.

-          Minimum one year experience in a customer support role (call center)

-          Intermediate or above

-          Work in shifts - Evening & Night

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
15 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۰۵, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۰۴, ۲۰۱۷

YQ Visions (Pvt) Limited

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

YQ Visions (Pvt) Limited

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive - Domestic

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Hornfels, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!