Key responsibilities:

  • Responsible for overall control and supervision of all branch activities.
  • Reviews all other company-generated reports to ensure that proper control and performance are being maintained
  • Ensures the store completes cash audits, deposits, and End of Day Reports nightly
  • Ensures all equipment and facilities are in compliance with Brand Standards and all government regulations and takes corrective action when required
  • Follows management cash handling, inventory, and other operational procedures as outlined by company standard operating procedures
  • Completes all other tasks and duties as assigned.

Soft Skills Required:

  • Strong communication skills. 
  • Good product and retail business knowledge. 
  • Excellent analytical skills. 
  • Outstanding customer service skills. 
  • Strong people management skills. 
  • Goal-orientated and results-driven. 

LAST DATE TO APPLY 15-July- 2022

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
عمر:
38 - 45 سال
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
ڈگری کا عنوان:
Administration
کیریئر کی سطح:
سربراہ شعبہ
تجربہ:
10 سال - 15 سال (Retail business experiences preferable (eg., Al-fateh, chaseup, chase value or imtiaz mall).)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۱۲, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جون ۱۱, ۲۰۲۲

Zahra Stores

خدمات · 11-50 ملازمین - فیصل آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!