Smooth running of office on day to day basis.

  • Managing, supervising and monitory the work of administration/support staff.
  • Implementing and maintaining procedures/office administrative system.
  • Organizing meeting and managing database.
  • Maintain telecommunication/PABX system
  • Prepare weekly review of all calls being made, maintain employee and visitor logs for reporting
  • Attend customers’ queries and complaints and take prompt action to ensure maximum customer satisfaction
  • Keep management informed by generating and analyzing reports, summarizing information and resolving queries
  • Ensure appropriate housekeeping at floor to maintain productive ambience
  • Gather requirement from employees regarding ordering inventory for official purpose and supervise inventory stock levels
  • Prepare lower staff duty schedules, leave plans and monitor their over times and client entry register
  •  Attend to lower staff queries and ensure timely resolutions
  • Provide feedback to lower staff on their performance against expectations; guide, coach and counsel them for performance maximization
  • Provide office supplies (Stationery & kitchen supplies) for staff and maintain adequate stocks; task includes ordering new supplies, identifying new suppliers and obtaining the best price for Alert
  • Process invoices for the team including validating and obtaining authorization for payment
  • Coordination with all departments for maintaining office efficiency Qualifications and Education Requirements At least bachelor’s degree from a reputable local or international University Preferred Skills Self-starter with ability to take initiative and multi task. Knowledge of MS Office including Access, Word, Excel and Power Point preferred

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۲۰, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۹, ۲۰۲۱

Zawast Group

انتظامِ افعال · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Office Manager

AA Enterprises, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Front Office Manager

Hotel Akbar International, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Coordinator

FF STEEL, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Attendant

BlueEX, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!