Responsibilities

  • Fluent in spoken English preferably with a British accent, Respond to customer queries in a timely and accurate way, via phone, email, or chat
  • Identify customer needs and help customers use specific features
  • Update our internal databases with information about technical issues and useful discussions with customers
  • Monitor customer complaints on social media and reach out to provide assistance
  • Follow up with customers to ensure their technical issues are resolved
  • Gather customer feedback and share it with our Product, Sales, and Marketing teams

Requirements and skills

  • Fluency in spoken English is a must, Experience as a Customer Support Specialist
  • Familiarity with our industry is a plus
  • Experience using help desk software and remote support tools
  • Understanding of how CRM systems work
  • Masters in business administration or equivalent

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۲, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۱, ۲۰۲۲

Zoraiz Technologies

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Specialist

HR WAYS (PRIVATE) LIMITED, لاہور, پاکستان
مئی ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Assistant

Digital Key Points, ملتان, پاکستان
مئی ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Virtue Outsourcing, کراچی, پاکستان
مئی ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Trust Link Tech, لاہور, پاکستان
مئی ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!