The target is to ensure excellent service standards, respond efficiently to customer inquiries and maintain high customer satisfaction.

Responsibilities

  • Generate sales leads
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Meet personal/customer service team sales targets and call handling quotas
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Take the extra mile to engage customers

Requirements and skills

  • Proven customer support experience or experience as a Client Service Representative
  • Track record of over-achieving quota
  • Strong phone contact handling skills and active listening
  • Familiarity with CRM systems and practices
  • Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
  • Excellent communication and presentation skills
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
30 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۲, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۳, ۲۰۲۴

Future Tech BPO

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - راولپنڈی

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Client Services Representative

Rayymen Technologies Private Limited, لاہور, پاکستان
مئی ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Client Services Executive

Ignite, لاہور, پاکستان
جون ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Client Service Executive

MTBC, باغ, پاکستان
جون ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Corporate Sales Executive

COMSATS Internet Services, ملتان, پاکستان
جون ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!