You will be responsible for maintaining the cleanliness and organization of an office, including the pantry, washrooms, and common areas. They also help with basic administrative tasks like filing, photocopying, and delivering documents. 

Other duties include:

  • Supporting staff: Assisting with coffee preparation, office snacks, and running errands.
  • Handling mail: Sorting and delivering incoming mail and sending outgoing mail.
  • Providing information: General information to staff, clients, or the public.
  • Maintaining equipment: Ensuring office equipment is clean and maintained, preparing anything necessary for the next day.
  • Monitoring use: Monitoring the use of equipment and supplies within the office.
  • Handling inquiries: Dealing with inquiries or needs from the visitors and workers .

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۵, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۴, ۲۰۲۴

Kyle’s Coffee

· 1-10 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Admin & HR Officer

Cesvi Pakistan, دادو, پاکستان
جون ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin / Compliance Officer

Home Efficient Ltd, اسلام آباد, پاکستان
مئی ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin & Finance Officer

Human Development Foundation, خير بور, پاکستان
جون ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Officer

خفیہ , کراچی, پاکستان
مئی ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!