• Provide information to patients/outside callers
  • Greet patients and visitors in a courteous and friendly manner
  • Assist patients with paperwork
  • Perform billing and bookkeeping functions including collecting cash       payments, posting, and balancing daily sheets of transactions, and bank   deposits
  • Maintain accurate and up-to-date electronic medical records
  • Answer phone calls professionally and screen calls using provided guidelines
  • Assist provider or supervisor in emergent situations
  • Maintain clean office environment

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۳۱, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۳۰, ۲۰۲۲

Royal Swiss Lahore

ہوٹل انتظامیہ / ریستوران · 1-10 ملازمین - مندي بهاءالدين

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!