Customer Support Manager

خفیہ Verified

اسلام آباد ، پاکستان

ستمبر ۱۸, ۲۰۲۱ شائع ہوئی 141 نے دیکھا

PKR. 90,000 - 100,000/Month

اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

  • Generate sales leads.
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction.
  • Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution.
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
  • Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools.
  • Meet personal/customer service team sales targets and call handling quotas.
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
  • Follow communication procedures, guidelines, and policies.
  • Take the extra mile to engage customers.

Requirements

  • Proven experience of a minimum of 3-4 years with a renowned multinational.
  • Track record of over-achieving quota.
  • Strong phone contact handling skills and active listening.
  • Familiarity with CRM systems and practices.
  • Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
  • Excellent communication and presentation skills.
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively.
  • Minimum A-Level certification or Bachelor’s degree in any discipline.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Communication
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۹, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۸, ۲۰۲۱

Work Environments

Supervisor’s gender:
Male
Percentage of female coworkers:
1-9%
Flexible work time:
No
Remote work option:
No
Transport allowance:
No
Dedicated vehicle / Pick-and-Drop:
No
Overnight travel requirement:
Not at all
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Manager

Diem Technologies Incorporated, لاہور, پاکستان
نومبر ۳۰, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Support Manager

Maritime Properties, لاہور, پاکستان
دسمبر ۰۲, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Manager Customer Support

Cloud Tenants Pvt Ltd., کراچی, پاکستان
نومبر ۲۲, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Support Executive - Domestic

ibex, پشاور, پاکستان
نومبر ۲۳, ۲۰۲۱ شائع ہوئی
تمام دیکھیں