Responsibilities:

  •  Inbound Calling Experience
  • Overseeing the patient service process
  • Resolving patient complaints brought to your attention.
  • Creating policies and procedures & Planning the training and standardization of service delivery.
  • Conducting quality assurance surveys with patient and providing feedback to the staff.
  • Possessing basic US Healthcare knowledge to enhance patient support.
  • Maintaining a pleasant working environment for the team.

Customer Support Executive Requirements:

  • A bachelor’s degree in administration or related field.
  • A minimum of 2 years' experience.
  • Excellent interpersonal and written and oral communication skills.
  • Ability to lead a team.
  • Knowledge of CRM systems.
  • Basic Computer skills.
  • Knowledge of US Healthcare IT is preferable.

 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
6 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
عمر:
18 - 45 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
ڈگری کا عنوان:
Intermediate or Bachelors
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
ایک سال سے کم - 1 سال (0.5 to 1 year)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲۰, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۱۹, ۲۰۲۲

Lal Technologies

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - راولپنڈی

LAL Technologies is a Healthcare IT Services Provider that offers a diverse suite of products & services for healthcare providers in the United States. We automate Physicians' end-to-end administrative and clinical workflows while ensuring smooth functioning, efficient services, improved revenues, and enhanced patient satisfaction. Leveraging current technological advancement, we strive to become a One-Stop-Shop for all your Healthcare IT needs as our entire portfolio is intended to help you focus on providing quality patient care without having to worrying about your clinical, financial, and administrative operations or regulatory challenges.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Fair & White Paris Pakistan, اسلام آباد, پاکستان
مئی ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Hope Tech, لاہور, پاکستان
مئی ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

SoftNex Solutions, اسلام آباد, پاکستان
مئی ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

ES Logistics, اسلام آباد, پاکستان
مئی ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!