• A Customer Service Representative is a professional who serves as a direct point of contact between a company and its customers.
  • They are responsible for addressing customer inquiries, resolving complaints, and providing assistance with products or services.
  • They possess excellent communication and problem-solving skills, ensuring a positive customer experience.
  • Their role involves maintaining a friendly and helpful demeanor while efficiently handling customer concerns.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
15 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۹, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰۸, ۲۰۲۳

Work Environment

Supervisor’s gender:
Either
Percentage of female coworkers:
10-19%

Translead Standards (PVT) LTD.

بی پی او · 11-50 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

PrimeTime Call Center, لاہور, پاکستان
مئی ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Off Desk Solutions, لاہور, پاکستان
مئی ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
مئی ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Master Contact Center, راولپنڈی, پاکستان
مئی ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!