We’re hiring a Customer Service Representative to manage customer interactions, ensuring prompt, professional support and a seamless shopping experience across our online platforms.

Key Responsibilities:

  • Respond to customer inquiries and messages through online platforms.
  • Handle queries on orders, returns, and product details in line with company policies.
  • Use internal systems to resolve customer issues efficiently.
  • Coordinate with internal teams to ensure smooth order fulfillment.
  • Stay updated on platform and company policies and suggest process improvements.
  • Maintain strong product knowledge to assist customers effectively.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۴, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۴, ۲۰۲۵

Vlead

E-Commerce / E- Business · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
مئی ۰۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Eminent Holdings, لاہور, پاکستان
مئی ۰۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Infinitum System, کراچی, پاکستان
مئی ۱۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Globax Tech, کراچی, پاکستان
مئی ۱۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!